![]() |
![]() |
Napisano o nasTytuł: "My 360° - nowa koncepcja koncernu"Źródło: Opakowanie nr 4/2003 Czas ukazania się: kwiecień 2003 Konferencja prasowa firmy Antalis Firma Antalis Poland Spółka z o.o. zaprosiła 12 marca br. do Hotelu Bristol w Warszawie przedstawicieli stołecznych mediów na uroczyste śniadanie połączone z konferencją prasową. Częścią tej konferencji była bardzo ciekawa prezentacja kolekcji papierów ozdobnych koncernu Antalis pod nazwą my 360. Pan-europejska, innowacyjna, autorska kolekcja papierów ozdobnych ![]() Znając najlepiej potrzeby klientów, Antalis postanowił nie ograniczać się jedynie do standardowej oferty światowych producentów papierów ozdobnych i dodatkowo stworzyć własną, szeroką kolekcję, odpowiadającą różnorodnym oczekiwaniom drukarzy, projektantów oraz grafików. ![]() Z my 360° wybór odpowiedniego papieru, dobór koloru, a co za tym idzie wyszukiwanie doskonałych rozwiązań projektowych i drukarskich stają się niezwykle proste. Realizację projektu rozpoczęto we Francji, W. Brytanii i w Polsce. Do końca 2003 r. produkty kolekcji my 360° będą dostępne w 18 europejskich krajach, w których Antalis ma przedstawicielstwa. Papiery z kolekcji my 360° znajdują się już w Antalis Poland od połowy marca br. Właścicielem całej kolekcji i jej jedynym dystrybutorem jest koncern Antalis. Antalis to jeden z największych dystrybutorów business to business, oferujący papiery do druku i biur, materiały opakowaniowe, gadżety reklamowe oraz materiały do komunikacji wizualnej poprzez sieć oddziałów na terenie Europy. Siedmiotysięczny personel obsługuje ponad 180 tys. klientów w 35 krajach, osiągając roczny obrót w wysokości 2,5 biliona EUR. ![]() DISCOVERme to rodzina szczególnych, nietypowych papierów stworzonych zgodnie z duchem najnowszej mody. W tej rodzinie zaiazły się dwa zupełnie odmienne produkty: DISCOVERme NEBLINA - papier przezroczysty w czterech delikatnych kolorach z charakterystycznymi, widocznymi włóknami oraz DISCOVERme AHA - karton z fakturą, która w rzeczywistości jest geometrycznie rozmieszczonym znakiem wodnym. FEELme to rodzina papierów fakturowanych. Fantazyjne faktury wyczuwalne przez dotyk. Na początek proponujemy klientom dwa rodzaje papierów fakturowanych: FEELme SITO oraz FEELme PRĄŻKI. LIGHTme to linia papierów perłowych i metalizowanych, odbijających światło. Na polskim rynku dostępny będzie papier FEELme REFLECT w kilku jasnych, perłowych kolorach. SENDme to szeroka grupa papierów służących do komunikacji, Znalazły się w niej gładkie i żeberkowane papiery, kartony i koperty w jasnych, delikatnych kolorach. W niskich gramaturach istnieje możliwość wyboru papieru ze znakiem wodnym. ![]() Firma Antalis jest obecnie niewątpliwym liderem wśród producentów papieru i zajmuje: - pierwsze miejsce w Polsce - drugie miejsce w Europie - czwarte miejsce na świecie. Zatrudnia ok. 7 tys. pracowników na świecie. Kolekcja my 360 jest dostępna w sprzedaży od 1 kwietnia br., stanowi wyłączną własność firmy Antalis i chociaż jej koszt był bardzo wysoki, kierownictwo firmy uważa - na podstawie prognoz rynkowych - że powinien się zwrócić w niedługim czasie. Informacje o firmie Antalis to główny dystrybutor B2B materiałów służących do komunikacji wizualnej (papierów dla poligrafii i biur, materiałów opakowaniowych i produktów VisCom). Antalis Poland to największy dystrybutor materiałów służących do komunikacji wizualnej w Polsce, znany z wysokiej i stabilnej jakości materiałów oraz doskonałego serwisu. Antalis Poland swoje działania rozpoczął w 1990 roku jako firma Nitech założona przez Jacka Niteckiego. Dzięki właściwemu planowaniu, ciężkiej pracy, odpowiedniej strategii, opartej na nowoczesnych metodach działania, uczciwej konkurencji oraz długofalowej współpracy z klientami, Antalis Poland w ciągu dziesięciu lat stał się samodzielnym liderem na rynku hurtowej dystrybucji papieru w Polsce, największym dostawcą papierów poligraficznych i biurowych. Obroty Antalis Poland w 2002 roku to 80 mln EUR, co przekłada się na około 25% udziału w rynku. Firmę charakteryzuje szczególna dbałość o asortyment papierów dla agencji reklamowych, biur i poligrafii, który łączy w sobie wysoką, stałą i pewną jakość z szeroką gamą produktów w różnorodnych gramaturach, kolorach i fakturach na różnorodne zastosowania, spełniając jednocześnie potrzeby najbardziej wymagających klientów. W ciągu ostatnich lat Antalis Poland przeprowadził wiele inwestycji mających na celu dalsze poprawianie jakości obsługi klientów i funkcjonowania firmy. Spośród najważniejszych projektów wymienić można nowoczesną sieć komputerową wraz z oprogramowaniem działającą w czasie rzeczywistym, otwarcie nowoczesnego Centrum Dystrybucji pod Warszawą o powierzchni 12000 m2, które umożliwia dostawy do klientów już na następny dzień. Od 1999 roku firma wydaje gazetę dla klientów Nitech News (obecnie Antalis Poland Wiadomości). Firma uruchomiła również sklep internetowy, gdzie przez 24 godziny na dobę można dokonywać zakupu papieru, wybierając z bogatej oferty ponad 1700 produktów. Sukcesem okazało się otwarcie w 2000 roku Studia Papieru Papeete, które cieszy się zainteresowaniem i uznaniem klientów. Organizowane przez Antalis Poland ciekawe warsztaty pozwalają firmie utrzymać stały kontakt z prasą i klientami. Każdy zainteresowany może też skorzystać z Infolinii, gdzie uzyska informacje o interesujących go produktach. Szczególne miejsce w firmie zajmuje działalność sponsoringowa i charytatywna. W połowie 1999 roku Antalis Poland (Nitech) otrzymał prestiżową nagrodę za długofalowe sponsorowanie od Centrum Sztuki Współczesnej z Warszawy. W roku 2002 Antalis Poland sponsorował Festiwal Kulturalny "Paszporty do Europy". Festiwal obejmował przegląd czołowych polskich twórców polskiego świata kultury i sztuki. Działalność charytatywna prowadzona jest przez Antalis nieustannie. Wśród fundacji i stowarzyszeń, którym firma pomaga, wymienić można Polską Akcję Humanitarną, Międzynarodową Inicjatywę Humanitarną, Fundację "Synapsis" oraz Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. W 2001 roku firma Antalis Poland została Laureatem II edycji Konkursu Lider Zarządzania Zasobami Ludzkimi. Firma została uhonorowana szafirową statuetką i tytułem Lidera Zarządzania Zasobami Ludzkimi wśród małych i średnich firm. Z początkiem 2002 roku Jacek Nitecki założyciel firmy Antalis Poland, a od początku 2000 r. Dyrektor Zarządzający Regionem Centralnej i Wschodniej Europy został awansowany na członka Executive Management - najwyższej władzy wykonawczej koncernu Antalis z siedzibą w Paryżu. Na początku 2002 roku Antalis Poland znalazł się po raz kolejny w rankingach najlepszych polskich przedsiębiorstw, wydrukowanych przez najbardziej liczące się gazety w kraju. Rankingi |
powrót
![]() |